Het bestuur

Het bestuur van de Flevotuin bestaat op dit moment uit 6 leden, voorzitter John Wolters, 1e secretaris Marian Goddijn,2e Secretaris Jack Perquin, 1e penningmeester Andrea Kraal, 2e penningmeester Koos Vegting. 
De samenstelling van de (nieuwe) bestuursleden worden  voorgesteld (indien van toepassing) tijdens de algemene ledenvergadering en indien gekozen worden zij benoemd voor een termijn van 4 jaar. 
Het bestuur komt 10x per jaar samen op vooraf vastgestelde vergaderdata. Tijdens deze vergaderingen zijn ook de bestuursondersteunende commissieleden aanwezig, waarbij alle lopende zaken doorgesproken en afgehandeld worden. 
Wilt u het bestuur een vraag stellen? Dan kan dat via niutovelfed.[antispam].@gmail.com

Rooster van aftreden

Funktie Naam   2025 2026 2027 2028 2029 2030
1e Voorzitter John Wolters       x      
           
1e Secretaris Marian Goddijn      x        
2e Secretaris Jack Perquin             x
1e Penningmeester Andrea Kraal            
2e Penningmeester Koos Vegting           x  
john-wolters-web

John Wolters

Dagelijks bestuur:

Voorzitter

Mailadres: niutovelfed.[antispam].@gmail.com

marian-goddijn

Marjan Goddijn

Dagelijks bestuur:

Secretaris

Mailadres:   niutovelfed.[antispam].@gmail.com

Jack Perquin

Jack Perquin

Dagelijks bestuur:

2e Secretaris (vanaf april 2026 1e secretaris)

Mailadres:    niutovelfed.[antispam].@gmail.com

 

andreakraal

Andrea Kraal

Dagelijks bestuur:

1e penningmeester

Mailadres:niutovelfretseemgninnep.[antispam].@gmail.com

Koos 2 web

Koos Vegting

Dagelijks bestuur:

2e penningmeester

Mailadres: niutovelfretseemgninnep.[antispam].@gmail.com

Bestuursondersteunende commissieleden:

Het bestuur wordt ondersteund door verschillende commissie leden. Deze leden nemen taken op zich om het bestuur te ondersteunen. 

De ledenadministrateurs doen de ledenadministratie. Zij houden uw gegevens actueel en beheren uw contract en de vergunningen. Samen met de penningmeester zorgen ze dat de facturatie correct wordt doorgevoerd.

De complexcoördinatoren zijn de verbindende schakels tussen de tuincommissarissen en het bestuur. Zij signaleren hoe het er op de complexen voorstaat, met de tuinen, de tuinders en het onderhoud. Zij zorgen voor naleving van de reglementen en voor het coördineren van de tuinschouw.

De projectcoördinator ondersteunt het bestuur op verschillende vlakken, zoals bijvoorbeeld contact leggen en/of houden met de gemeente of andere verenigingen over projectmatige onderwerpen. 

De vicevoorzitter vervangt de voorzitter bij afwezigheid tijdens bestuurs- en commissievergaderingen. Deze persoon wordt door het bestuur en de bestuursondersteunende commissieleden uit hun midden aangewezen.

Heeft u interesse in een bestuursfunctie of een bestuursondersteunende functie? In de bijlages van het HHR vindt u de functie omschrijvingen.
Voor meer informatie kunt u mailen naar niutovelfed.[antispam].@gmail.com.

sylvia-de-vos

Sylvia de Vos

Bestuursondersteunende functie:

Vervangend-voorzitter / Complexcoordinator

Email: rotanidroocxelpmocniutovelfed.[antispam].@gmail.com

 

 

pieter 2

Pieter Nanninga

Bestuursondersteunende functie:

Complexcoordinator

Mailadres: rotanidroocxelpmocniutovelfed.[antispam].@gmail.com 

Wendy Glas en Esther Oldenbenneker

Wendy Glas en  Esther Olde Benneker

Bestuursondersteunende functie:

Ledenadministratie:

 Mailadres: nedelniutovelfed.[antispam].@gmail.com

steven

Steven Verlaren

Bestuursondersteunende functie: 

Projectcoördinator / 2e secretaris

Mailadres: rotanidrooctcejorp.[antispam].@gmail.com